söndag 13 juni 2010

Vatten

Ja, det är med svansen mellan benen jag redovisar mitt vattentema. Jag hade supermånga idéer på vad jag skulle fota, men tiden och lusten har inte riktigt infunnit sig, tyvärr. Men här är i alla fall två halvdana bilder...


Älskade W äter VATTENmelon vid ett VATTEN. Vi var och fiskade röding men det var så sjuuukt mycket mygg så det blev en ganska kort fisketur. W fick en abborre och J hittade sitt pimpelspö som åkte ner i hålet när vi var där och fiskade i vintras så vi var nöjda ändå, trots att vi inte fick nån ädelfisk.
Här är en regnbåge som visade sig då det regnade VATTEN från himlen..
Ja, får se om jag fått tillbaka tiden och lusten till nästa tema. Nu väntar jag bara på semestern så jag går lite på sparlåga... Hoppas att alla mygg har försvunnit innan dess bara, för jag hatar dem. Gó natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar