torsdag 8 juli 2010

Fånga dagen

Ja, nu gäller det att fånga dagen och njuta av solen och ledigheten. Jag gör mitt bästa, men av nån anledning känner jag mig ändå stressad av att sommaren snart är slut. Hemska tanke!



------------------------------------------------------------------



Blir gaaalen, vill gå en photoshop kurs nu!!! (Ja, eller kanske inte mitt i sommaren, men ändå...) Hatar när det inte går som jag tänkt mig. Klickar, och så händer det INGENTING. Frustrerande som bara den! Försöker lägga in olika penslar men det fungerar inte på vit bakgrund. Kan man ändra färg på sånna? Någon som vet?

3 kommentarer:

  1. vad är det du vill ändra färg på? Är det penslarna eller?
    Håller med dig om att det finns en liten stressfee som sitter på axeln och påminner att snart är sommmaren slut. STOP vår semester tillsammans har ju just börjat.

    JO det är du som väljer tema för fotoutmaningen.
    Jag och Jennie sa att på sommaren kan vi ha 2 veckor på oss!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, det är penslarna. Jag har laddat hem olika spetspenslar, alltså "tygspets", men de fungerar inte på vit bakgrund. I presentationen där jag laddade hem dem var de i olika färger, men jag lyckas då inte med det. På foton fungerar de.

    Jasså det är jag som väljer tema... Ska fundera en stund...

    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Nu börjar jag få lite abstinens!!!!
    Har du något ämne till veckan som kommer?
    Kram Malin

    SvaraRadera