tisdag 18 maj 2010

En kväll i maj

Jag ska erkänna att jag hade tänkt hoppa över fotoutmaningen "siluett/motljus" pga att jag tyckte det lät så avancerat, plus att vi har haft så mycket att stöka med här hemma... MEN det är ju så kul det här med foto, så efter några gluttar på hur ni andra löst uppdraget insåg jag hur jag skulle gå till väga. Tack tjejer, ni inspirerar mig!


Bilderna är tagna från vår gård. Jag smet ut en snabbis, mitt i nattningen av barnen, för att fånga det härliga solljuset.

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du smet ut.
    Jättefina bilder & bra att du fortfarande
    vill delta i våra utmaningar.
    Malin

    SvaraRadera
  2. Ja, kvällarna är ju helt fantastiska den här årstiden, och det blir ju inte sämre av att det är ett sånt kanonväder. Nu kan man ju dessutom hinna fota lite på kvällarna när barnen sover i och med att det är ljust så länge... Och ang fotoutmaningarna så är det så kul att ha den i bakhuvudet. Jag får som en extra kick att fota och tänka foto. Mycket bra idé och initiativ!
    Nina

    SvaraRadera